fredag 18. juni 2010

God sommer



Siste skoledag : )
Nå er de siste rettebunkene ferdigretta, mange sensorer begynner å komme mot bunnen av de 200 forhåpentligvis. De siste bloggpostene er skrevet på skolebloggene. HER og HER er mine bloggprosjekter for det siste skoleåret. Noe har fungert greit, andre ting vil jeg gjøre annerledes neste gang. Men at elevene har fått skrivetrening, er iallfall sikkert. Jeg tror også de har fått anledning til å fordøye fagstoff gjennom refleksjoner på bloggene sine. Så årets bloggeksperimenter har helt klart gitt mersmak. Jeg kommer også til å fortsette med samskrivingsverktøy, og det er mange ting jeg ønsker å sette meg mer inn i. Dette året er det meste retta i Markin, effektivt og greit, synes jeg.

Nå blir det et år til neste gang jeg skal tilbake til jobb. Kontorpulten er rydda og bøkene er pakka vekk. Jeg kommer nok til å blogge litt i året som kommer, men må selvsagt rette fokuset mot familien og den lille som kommer til oss om en drøy måned. Ønsker alle som måtte titte innom bloggen min en riktig god sommer!

3 kommentarer:

  1. Takk for et bra samarbeid via blogger og twitter i år! Det har vært veldig hyggelig å ha deg som "kollega" i kommunikasjon og kultur, og jeg har hentet mange gode ideer på bloggene dine. God sommer og god permisjon!

    SvarSlett
  2. Så koselig, Marita! Og takk til deg også for mange nyttige innspill og ideer. Lykke til med alt ditt i det kommende året!

    SvarSlett
  3. God sommer til deg også :)Lykke til med en liten en :) Kommer en til hos meg i desember, så da blir det et lite avbrekk fra undervisning hos meg også ett års tid :)

    SvarSlett